Aby dobrze sprzedać produkt , każdy jego składowy element powinien posiadać barwn± otoczkę. Aurę, która pozwoli odróżnić go od innych artykułów dostępnych na rynku, wzbudzi zainteresowanie potencjalnych klientów a w efekcie przyczyni się do osi±gnięcia potencjalnego zysku. Proces kreacji rozpoczynamy po dokładnej analizie przedstawionych przez klienta danych, szczegółowych opisach produktu oraz oczekiwań względem potencjalnego wizerunku. Cała reszta należy już do nas. Odpowiednio dobierzemy kolorystykę, zaproponujemy niepowtarzalne hasło reklamowe, zaprojektujemy każdy folder, ulotkę czy broszurę, ożywimy dotychczas martwe strony internetowe a także poprzez zabawę z pomysłami zaproponujemy odmienne spojrzenie na ten sam produkt. Zaintrygowany?

Przykładowe projekty logotypów

logo01
logo02
logo03
logo04
logo05
logo06
logo07
logo08
logo09
logo10
logo11